Re: Klawiatura Logitech i gwarancja

Autor: Michał Wilczyński (netwolf_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 08:55:39 MET DST

Dobry user <Grzegorz> naskrobał cuś niecuś:
> Witam
>

> Kupilem sobie w grudniu 2002 roku klawiature Logitech Internet
> Navigator niestety sie ona popsula a sklep w ktorym ja kupilem padl.
> Klawiatura ma 3 lata gwarancji.
> Gdzie mozna oddac na naprawe gwarancyjna taka klawiature w takiej
> sytuacji w Gdansku ???
>

> Dzieki i pozdrawiam.

Witam, poszukaj może w dokumentacji do sprzętu informacji
o dystrybutorze sprzętu, lub lokalnym hurtowniku
hurtownika, do którego można próbowac uderzyć. Aczkolwiek
z tego co obserwuję w praktyce, na rzeczy typu myszy i klawiatury
(czyli tzw. "galanterię komputerową" :-) ) niechętnie realizuje się
gwarancje o ile wogóle są udzielane.

--
Michał
GG # 1759520