Re: bezpieczne wyłączanie pen drive?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 06 May 2004 - 23:43:36 MET DST

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:c7d05s$cg3$1_at_korweta.task.gda.pl

> linux, xp pewnie tez...

XP defaultowo ma wyłączony cache zapisu dla nośników wymienialnych.
http://www.microsoft.com/resources/documentation/Windows/XP/all/reskit/en-us/prdh_dmt_cgwi.asp
Stąd moje zdziwienie treścią twojego poprzedniego postu...

> co zlego w buforowaniu takiego nosnika? to juz powoli w gigabajty
> idzie. ba, dyskietki normalnie rowniez buforuje. imho calkiem zdrowe
> zachowanie.

Jeśli tylko user jest świadomy konsekwencji, to czemu nie.

/odpowiadając zmień px na pl/