Re: grafika na ECS nie działa pomocy

Autor: ArD (ard_at_piwko.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 23:21:25 MET DST

morfi napisał :

> Myślisz że to pomoże, a jak nie to co w tedy próbować inne "ustawienia"
> karty w slocie?? Czy można nia na przykład ruszac gdy komputer jest
> włączony??

Mówię tylko jak miałem. Komp leżał bokiem jak sprawdzałem, żeby karta
nie wypadła. A zapomniałem dodać, że dopiero trzecia karta mi poszła na
tej płycie. Inne dawały paski i inne artefakty. Ale były na 100%
sprawne. Urok ECSów.

Może wymień się z kimś kto ma podobną. Ja tak zrobiłem.

--
pozdrawiam
ArD.