Problem z karta graficzna.

Autor: Toja Toja (dan_at_interia.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 22:35:29 MET DST

Witam!!!
Mam problem. Mam dosyc wiekowego laptopa IBM P II 500 i dalem go corce bo ja
mam swoj duzy kompek no i mam problem z grafika 3d. Bowiem na laptopie jest
zamontowana fabrycznie karte nie kompatybilna z 3d i wiekszosc gier nie chce
ruszyc no i mam problem z cora i codzienne awantury dlaczego nie moze grac
na swoim komputerze w gry ktorych uzywa u mnie. Ja niestety nie moge jej
odstepowac kompa bo na nim pracuje wlasciwie 12 h na dobe.
Stad pytanie czy jest mozliwosc emulowania grafiki do 3d za pomoca jakiegos
softaware a jesli jest to bardzo prosze podpowiedziec co to jest i skad to
wziac. Albo jesli ktos cos wiecej wie czy jest mozliwosc wymiany karty w
takim laptopie na 3d to rowniez prosze o jakies rady. Przypomne ze jest to P
II 500 IBM ThinkPad 390X z grafika firmy NeoMagic.
Pozdrawiam!
Toja Toja.