PAT w i865PE , czy TU akurat jest ?

Autor: ggs (ggs__at__konto.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 22:17:53 MET DST

Witam!

W koncu unowoczesnilem nieco sprzet i padlo na ASUSa P4P800 + Northwood'a
2.60C + 2x256 Kingston'a.

W BIOSie jest opcja Memory Acceleration totez ustawilem na enabled. Ma to
podobno odpowiadac intelowskiemu PAT'owi z i875P.

Wyczytalem rowniez ze "dzialanie" PATa mozna sprawdzic m.in. w CPU-Z w
zakladce Memory. Jezeli jest Performance Mode enabled tzn ze PAT (niby)
chodzi.

U mnie tak jest , wiec co - mam sie cieszyc ?

Dodam , ze kilka benchmarkow pokazuje niezla wydajnosc tego mojego tandemu.