Monitor LCD LG 1515S

Autor: Grzech (severyn_at_go2.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 21:36:42 MET DST

Witam grupowiczów!
Mam prośbę dotyczącą monitora, o którym mowa w temacie. Czy ma ktoś jakieś
doświadczenia z zakresu eksploatacji tego sprzętu ? Mam zamiar właśnie
takowy kupić i chciałbym wiedzieć jak wygląda sprawa z żywotnością ekranu i
awaryjnością. Wyczytałem na grupach różne opinie i jak zwykle bardzo
subiektywne :) Jedni lubią LG, inni nie lubią i wiadomo jak jest...
Chciałbym jednak jakiś konkretów... Może komuś się zepsuł ? - jeśli tak to w
jaki sposób. Może komuś działa bez zarzutów ? ... W przypadku jakiegoś
uszkodzenia, jak wygląda sprawa reklamacji, czy nie robią problemów ? itp.
Bardzo będę wdzięczny za informacje i małe podpowiedzi :) Pozdrawiam!