Re: system nie staruje

Autor: webmajsterek (webmajsterek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 19:36:20 MET DST

> Użytkownik "webmajsterek" <webmajsterek_at_poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:0aac.000002f5.40991784_at_newsgate.onet.pl...
> obudowy ,
>
> Może Cię rozbawię, ale jeżeli jednak masz wpięte elementy podane we
> wcześniejszych odpowiedziach, to spróbuj wpiąć jeszcze cooler na
> TRZECH przewodach.

kombinowale z powylanczanymi prawie wszystkimi elementami oprocz procka -- bo
po obracaniu sie wiatraczka na procku poznwalem ze wogole plyta "zyje" .
w kocnu okazalo sie ze byl zly wlacznik ( zamontowany byltaki z trzema
przewodami i chyba on nastale zwieral i plyta to odczytwala jakowylacz sie --
jak zainstalowalem taki przycisk od innego kompa co dawniej pelnilrole
resetu to juz plyta sie nie wylancza ) .

a teraz mam taki problem
1. instaluje windows ( win 98 lub win ME )
2. instalacjia zawyczaj przebiega bezproblemowo .
3. przychodzi do pierwszego uruchomienia sytemu po zainstalowaniu
i pojawiaja sie dziwne bledy -- np ze widnows nie mogl odczytac rejsetru ( i
poroponuje mi zeby sie zresetowal , potem regscan -- ze naprawil pomyslnie ,
reset i znowu regscan , reset i znowu regscan.....) lub scandisk wykrywa 52 MB
w uszkodzonych plikach , lub zaraz po logo windowsa " Blad ochrony sytemu
windows " . pliki sa uszkodzone zawsze w tych samych miejscach i katalogach
( a wlasciwie ni pliki a ich dlugie nazwy ) . ewentualnie jakies inne bledy o
niebieskim ekranem .

4. czy to znaczy ze mam uszkodzona pamiec ??? -- czy to wygladana zle dobrana
pamiec do plyty ??? bo blad ochorny windows z doswiadczenia wiem ze to cos z
pamiecia .