UDMA 6 - problem

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 18:23:29 MET DST

Witam ponownie :)

Mam jeszcze taki motywik. Płyta obsługuje ata 133 (UDMA 6) Asrock, dysk też.
DVD nie jest podłączone na tej samej taśmie co dysk tylko na drugim kanale
IDE (to o ile wiem może spowalniać dysk. Tak więc dysk co obsługuje UDMA 6
jest sam podłączony do płyty co obsługuje UDMA 6 a jednak nie mogę ustawić
tego UDMA 6 i mam ciągle ata 100. Dodam, ze bios też mam nanowszych chyba z
przed dwóch tygodni. Co może być nie tak ? Czy taśmy dla ata 100 i ata 133
są różne i może mi wstawili złą ? A może jakiś inny gnyfik w tym temacie
może tkwić ? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

pozdro
Sławek