SATA i dwa kanały IDE na i865

Autor: Bartek Mądraszewski (ankietaatr_at_poczta_dot_onet.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 14:53:11 MET DST

Mam płytę Intelka z chipsetem 865 i po włączeniu trybu Enhanced dla
napędów i wybraniu, że chcę mieć włączony sterownik SATA, Primary PATA
i Secondary PATA komputer zatrzymuje mi się zaraz po przejściu POSTu.
Podaje komunikat "Naciśnij F4 aby wejść do SETUPa" - w wolnym
tłumoczeniu) i staje... żadnych komunikatów o błędzie, niepotrzebnych
pisków, nic... gdy wyłączę jeden kanał IDE to naprawdę idzie, ale mam
tylko dwa urządzenia ATA... Jakieś sugestyje alboco ?
Na SATA mam jeden dysk, na PPATA dwa dyski ATA a na SPATA nagrywaczkę,
ale to nie ma znaczenia, bo w zasadzie nawet jak wszystko odłączę od
kanałów, to mi się atk dzieje...

--
Pozdrawiam
Bartek