Re: ABIT AN7 vs NF7-SL co wybrac????

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 13:36:26 MET DST

Hey,

Użytkownik "axg" <axg_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> witam, plyta ma byc przede wszystkim stabilna, i dobrze sie ma ja na niej
> krecic procki, slyszalem ze jesli chodzi o krecenie to lepiej to wychodzi
na
> NF7-S niz na AN7, ale chcial bym poznac opinie osob ktore posiadaja te

To w koncu pytasz o NF7-S czy NF7-SL ? Posiadam NF7-S i jestem zadowlony.
Problemow ze stabilnoscia nie powinienes miec na zadnej z nich. Podobnie
problemow takich nie powinno byc na plytach innych producentow. U mnie
Barton 2500+ leci na 11x200 bez problemow na NF7-S. Podoba mi sie tez
przejsciowka Serrinel - korzystam z niej obecnie. SoundStorma nie uzywam
gdyz posiadam Audigy. AN7 ma inne tez rozmieszczenie elementow na plycie ...
co moze czasem zadecydowac za/przeciw niej.

Pozdrawiam, Paweł