Wymiana plyty i naprawa windowsa

Autor: Robert_ (robert_aswykasujto_at_wp.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 13:14:17 MET DST

Wlasnie wymienilem plyte z KT400 na nForca (Epox 8RDA+) i zeby nie stracic
instalki windowsa zapuscilem naprawe systemu. Niestety po prawidlowym
procesie instalacji naprawiony system nie startuje. Czy da sie cos z tym
zrobic?? moze cos trzeba recznie wyciac ze starej instalki.. Mam troche
napakowanych programow i instalacja od nowa tego wszystkiego zajmie mi sporo
czasu.
..wczesniej robilem naprawy przy wymianie pomiedzy SiS-em i KT400 i nie bylo
problemu.

Dzieki za pomoc
Robert