Re: problem z hdd do starej plyty gl.

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 06 May 2004 - 10:25:05 MET DST

Użytkownik "Mara" <maramn_at_wp.NO.SPAM.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Motyli" <motyli_at_o2.pl> napisał w wiadomoœci
>>
> no wlasnie w tym problem, ze to komp z pracy i upgrade raczej nie
> wchodzi w rachube ale dzieki jutro podlacze moze mi sie uda :)

Jeśli BIOS rozpozna dysk i pozwoli pójść dalej, to nie ma żadnego
znaczenia, czy będzie on widział 40 GB czy mniej. Do uruchomienia
systemu wystarczy założenie partycji na widzianym przez BIOS obszarze;
resztę spartycjonujesz spod Windows*, który zobaczy już cały napęd, bo z
BIOS-u nie korzysta...

*W2k, XP - diskmgmt.msc. W98, ME - darmowy program SwissKnife.

/odpowiadając zmień px na pl/