Nagrywarka DVD Pionner a107 i problemy z nagrywaniem...

Autor: Bartosz Śmigaj (smigaj_at_post.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 10:23:44 MET DST

Witam,

Mam od kilku dni nagrywarke jwt i mam z nia male problemy tj gdy nagrywam
plyty z predkoscia 4x BARDZO czesto sie uwalaja - jak zauwazylem raczej pod
koniec plyty, powyzej 70%.

Stosuje plytki tdk i sony, probowalem nagrywac i nero i alcoholem - w tym
drugim przypadku bledow bylo mnie ale zawsze.

Czym moga byc takie problemy spowodowane? Nagrywarka jest podlacza przez
SATA.

--
 : Bartosz Śmigaj :: Bhaarth
 : mail :: smigaj_at_post.pl