Re: SB Live 1024

Autor: Jacek Marek (no.spam_jmarekw_at_interia.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 10:06:20 MET DST

TK wrote:
> [...]
http://kxproject.lugosoft.com
Działa na nich od 3 miesięcy i nie miałem żadnych problemów (pod XP), a z
firmowymi sterownikami zdażały się i owszem. Szczególnie mogę napisać że
karta ta mnie rozczarowała. Mam ją kilka lat... I kilka siwych włosów przez
nią... ;-). Dawno temu za WIin95/98 częste "wyskoki" na desktop w
ulubionym(oryginał) symulatorze Janes ATF Gold - karta ta straciła cały swój
urok...

> Przy pomocy drobnej sprzetowej modyfikacji mozna ja przerobic na
> normalnego Live 5.1. Samymi sterownikami chyba niewiele sie zdziala.
O! napiszesz coś więcej. (posiadacz SB1024)

Pozdrawia, zawiedziony produktem Sound Blastera
Jacek Marek