Re: Chłodzenie wodne ...

Autor: pisarz (qq_at_qq.co)
Data: Thu 06 May 2004 - 07:36:14 MET DST

> Może ktoś ma jakieś doświadczenia ?
Doświadczenie jest takie, że ten zestaw mimo zapewnień producenta cichy, wg
mnie, nie jest. Będąc w Krakowie pojechałem do ich wystawki. To co
usłyszałem to, dla mnie, się nie nadaje: to BUCZAŁO. Stało na wystawie: cały
blat rezonował od wibrującej pompy. Wg CPC zestaw jest nie słyszalny z
odległości 1.5. Kto ma tak daleko do kompa? Poza tym na chłodnicy są jeszcze
2 wentylatory. Ktoś napisał, że można je wyłączyć, ale wtedy należy brać pod
uwagę zmniejszenie efektywności chłodzenia.
    Pozdrawiam
        Darek