Re: nie ma wentylatorow na stare procesory?

Autor: jahu (jahu1_at_WYWALTO.ferdek.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 22:19:03 MET DST

Kamtzu (bender) wrote:
> a pytales czy tylko wystawy ogladales? bo raczej bez
> problemu mozna dostac, jak nie w sklepach komputerowych
> to w elektronicznych, no i oczywiscie allegro

Az taki leniwy to nie jestem. Pytałem w kilku sklepach. Zajrzalem nawet do
hurtowni. Ale znalazlem tylko TITANy ktore zacierają się po kilku miesiącach.
Spróbuję jeszcze do elektronicznego.

W sumie nie zaznaczyłem tego wcześniej wyraźnie. Potrzebuje trwałych
wentylatrów. Najlepiej na kulkowych łożyskach.

pozdrawiam i dzięki za naprowadzenie na sklep elektroniczny

jahu