Re: GF fx 5700 tryby Standard 2D i Performance 3D

Autor: Albert (guzal_at_go2.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 21:16:56 MET DST

> standarD

Te czekajcie czli mam rozumieć że większość firm ma zaimplementowaną tą
funkcję ale wiatraczek naal pracuje na wysokich obrotach. Nieźle - i chciej
tu człowiek umieć troche ciszej, mam tylko nadzeieje, że ten Gigabyte na
www.benchmark.pl miał regulację oborotów wentylatora - bo jeśli to dotyczy
się tylko częśtotliwości to chyba lepiej zrezygnuje z GFroca i kupie Ati
R9600 PRO.

Albert