żle zrobiony upgrade biosu radeonu 9200 heelp!!

Autor: Jacek (trabaj_at_o2.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 17:31:38 MET DST

Witam

Zrobiłem upgrade biosu karty graficznej jw. Oczywiscie cos pochrzaniłem więc
teraz sie nie podnosi. Dorwałem jakis programik do ładaowania biosu (mam
kopie pooprawnego biosu). Wiec ładuje do PCI jaką starą karte a na AGP mam
radeona odpalam programik i daje mu zeby załadował bios do karty "1" bo "0"
to ta na PCI. Biestey wywalaa błąd nie znajduje tej karty. Jest jakas
szansana przywrucenie biosu??

Z góry wielkie dzieki
Pozdrawiam
Jacek