Re: Czy ten DDR do smieci?

Autor: AmonRa (szczygiel03WYTNIJ-TO_at_gazeta.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 15:28:12 MET DST

Użytkownik "Krasnal" <SPAMkrasnal74_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Sprawdź te kości u kogoś innego, mogą być sprawne, a błędy może powodować
> kontroler pamięci na płycie głównej.

...albo zanieczyszczone gniazda na płycie, jak u mojego kumpla ;)
MemTest86 może wykazywać błędy (w małej ilości), mimo, iż pamięć równie
dobrze może być sprawna (kwestia kompatybilności). Niepokojąca natomiast
jest kwestia restartów, kolega powinien przetestować działanie komputera z
innymi kośćmi, ale IMHO jest to raczej sprawa przegrzania CPU/chipsetu/kart
rozszerzeń lub złego ustawienia pamięci w BIOS-ie/przetaktowania FSB...