Re: GF fx 5700 tryby Standard 2D i Performance 3D

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 13:30:48 MET DST

Użytkownik "Fenistil" <fenistil_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mam małe zastrzeżenia do jakości obrazu.
> Pisałem już kilkakrotnie na tej grupie, że przy oglądaniu
> np. TVN24 (u dołu wyswietlają newsy - literki przesuwają się w lewo),
> właśnie literki tych newsów są rozmazane (ale czytelne).
> Obraz ssany jest z tunera Cyfry+ poprzez SVHS Leadtek WinFast 2000 Pro
Expert.
> Jakość obrazu oceniam na 4 do 4+ (w skali od 0 do 6).

to dlatego że: obraz tv jest z przeplotem to znaczy nie jest 25klatek tylko
50 pol na sekunde czyli wyswietlane sa raz linie parzyste i nieparzyste (tak
jest w tv) a monitory od bardzo dawna sa juz (lr) NI - bez przeplotu i albo
bys je miał poszarpane jak grzebien albo wlasnie rozmyte przez polaczenie
dwoch pól. sa lepsze metody na deinterlaceing ale to juz sa inne filtry...