Re: Szary bury zestawik, czy dobrze robie?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 07:38:15 MET DST

"Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message

> Athlon XP 2500+ - zawsze kilkadziesiąt złotych mniej.

Rzeczywiscie przemysle, w sumie miedzy 2500 - 2800 roznica w wydajnosci jest
marginalna, a zawsze pare $$$ kieszeni.

> Samsung 80GB 8MB

Dysk zostanie, teraz maja 60GB i jest to akurat. A na P2-350 to za duzo sie
nie instaluje jak wiadomo, wiec teraz bedzie napewno wiekszy potrzebny.

> Dysk mniejszy (ojciec na pewno to przeżyje, synek sobie poradzi na
> 40GB, gry są drogie, zanim by zapełnił to miejsce lata by minęły)

Mlody pozycza rozne gierki od kolegow, i potem jak odda to sie walaja na
dysku, zanim odinstaluje, wiec troche to zajmuje. Do tego jeszcze wersje
demo z gazet, no i obecnie jak kupuja filmy na dvd, to im robie dvdripy i
wrzucam na dysk, bo nie maja czytnika dvd, a tez troche miejsca to zajmuje.

> Epox 8KRAI - płyta dobra, oczywiście nie ma aż takiego dobrego dźwięku,
> ale większość użytkowników zadowoli, chipset KT600, troche wolniejszy
> od NForce2, ale akceptowalnie.

Dzieki za sugestie, ale na plycie nie zamierzam oszczedzac, nawet jesli to
wydatek na wyrost...

> Wziąłeś przecież boxowy:) Z tanich to jakieś Arctic lub Spire
> Whisperrock IV

Tak, ale boxowy to dla gwarancji.... chociaz nie wiem czy jest sens, bo AMD
to z zasady sie wypina, a jak mi poszla P4 - to grzecznie wymienili na nowy
:)
A cooler to bedzie jakis Arctic, ok.

> Sapphire Radeon 9800 PRO

ulala 1200zl za grafike.... no zastanawiam sie nad GF5700 i to juz uwazam za
lekkie przegiecie - 950zl, to ma byc komputer z mozliwoscia grania, a nie
konsola z funkcja komputera.
Dlatego zapytalem na tej grupie, a nie gry.komputerowe.sprzet, gdyz
oczekiwalem bardziej konserwatywnych propozycji.

> I mamy komputer, który ogólną wydajnością nie odbiega od poprzedniego,
> a wydajnością w grach leje go jak chce.

Tamta wydajnosc w grach rowniez wystarcza, bardziej zalezy mi na
stabilnosci - chociaz to tez powinno byc ok, i pewnosci co do podzespolow,
bo tak glupio skladac komus komputer, w ktorym ciagle trzeba cos zanosic do
reklamacji. Sam mam padnieta plyte Asusa P4C800 Deluxe (prawie 1 tys
zaplacilem), tylko nie mam kiedy zaniesc jej do reklamacji bo kompa
potrzebuje. A ostatnio pol dnia stracilem zanim jej nie odpalilem - wykrecic
z kompa, potrzasc, wlozyc spowrotem. I teraz dopoki nic nie robie w kompie
to dziala.

pzdr
Zbyszek