Re: Kieszonkowy aparat cyfrowy

Autor: RobiZ (wills_at_bez.spamu.poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 May 2004 - 02:53:57 MET DST

> A skad wiesz ze chwila moment , gdzie uzyskales taka informacje , jak cos
> wiesz wiecej to napisz .

Tego niestety nie wiem, ale na 100% prędzej czy później (chwila, moment :-)
) będą takie w sprzedaży. To tylko kwestia czasu. Na tej samej zasadzie
można było mieć w promocji SE T610 za 1PLN dla firm, gdy normalnie bez
promocji (i abonamentu) kosztowały prawie 2700 PLN - to tyle w kwestii
promocji. Jeśli zaś chodzi o modele, to mam wrażenie, że SE z aparatem o
matrycy 1,3Mpix już jakiś czas temu wszedł do produkcji. Zresztą SE nie jest
jedyną firmą na rynku. Pewnie Nokia, Motorola czy choćby Samsung mają
podobne modele w zanadrzu i niebawem doświadczymy zalewu rodzimego rynku
komórkami z funkcją aparatu cyfrowego o możliwościach cyfraka bez zoomu
sprzed kilku lat w bardzo atrakcyjnej cenie.

--
PZDR;
RobiZ