Re: cykliczny restart kompa

Autor: ArD (ard_at_piwko.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 23:43:06 MET DST

pepeleg napisał :

> Jakie wg Was moga byc przyczyny restartowania kompa po kilkunastu minutach
> pracy. (oprocz tego ostatniego wirusa)

- ten poprzedni wirus,
- przegrzewanie procka,
- uszkodzony procek (czasem tak się dzieje przy ukruszeniu jądra AMD),
- za słaby zasilacz,
- uszkodzona grafika (wiem z doświadczenia)
- uszkodzona instalacja elektryczna w lokalu, jakiś poważny remont u
sąsiada (przeciążenie instalacji elaktrycznej w budynku przez
elektronarzędzia),
- uszkodzona pamięć (czasem w jednym kompie działa ok a w innym nie),
- uszkodzony dysk (wiem z doświadczenia),
- ...

To, że odstęp czasu jest w miarę równy za każdym razem może być mylące.
Tak miałem z dyskiem, komp padał jak dysk się rozgrzał trochę. A w
grafice padł ramdac (czy jakoś tak) i komp sie resetował przy każdej
zmianie rozdzielczości i odswierzania (czyli przy włanczaniu gier).
Zasilacz, poprostu coś Ci się włączy, np cdrom albo coś masz na usb i
padaka. Długo by jeszcze wymieniać. Może to być problem softu. Sprawdz
co ostatnio instalowałeś ustawienia systemu (ten program od
zarządzania:) itp.

--
pozdrawiam
ArD.