Re: Ankieta

Autor: Big Jack (AwBnFpCxNnZe_at_qngn.hfhagb.cy)
Data: Tue 04 May 2004 - 23:03:53 MET DST

W wiadomości: c78u4l$i1a$12_at_atlantis.news.tpi.pl
użytkownik: *Centrum Badania Opinii Internautów - Netro* napisał(a):

> W związku ze stale wzrastającą popularnością Internetu zwracamy się z
> prośbą o wypełnienie ankiety dostępnej na stronie internetowej naszego
> Centra Badania Opinii Internautów: http://www.netro.pl

"Jeżeli chcesz brać udział w losowaniu drobnych upominków (oraz otrzymać
wynik badań),
to wprowadź swój email oraz hasło dostępu do systemu, w przeciwnym
wypadku pozostaw te pola puste"

Czy ja dobrze rozumiem? Prośba o podanie jakiegoś hasła???
Big Jack

--
     //////
    ( o  o)     GG: 660675