HP 5150 - POMOCY

Autor: estragon (estragon_at_interia.pl.invalid)
Data: Tue 04 May 2004 - 22:15:23 MET DST

W piątek kupiłem drukarkę HP 5150. Przez 3 wolne dni ją testowałem i okazało
się, że przy drukowaniu większej ilości stron (np. 10) drukarka zagina
niektóre strony przy ich pobieraniu. Uznałem, że tak nie powinno być i
pojechałem z drukarką do marketu, gdzie wymieniono mi na nowy model.
Powiedzieli, że drukarkę dostanę nową, ale tusze będą z tej, którą zwracam.
Po przyniesieniu drukarki do domu i jej podłączeniu robię pierwszą próbę.
System (Win 98) ponownie wykrywał drukarkę, choć to przecież ten sam model i
nie wiem czemu robił taką operację. Zapuszczam więc Worda i puszczam
pierwszą stronę. Wszystko pięknie, ale po wydrukowaniu tej strony drukarka
pobiera kolejną kartkę i drukuje... nie wiem co, ale wygląda mi to na stronę
testową, ale do końca nie wiem co to jest, ale zaczyna się tak: na górze
czarny prostokąt, pod nim kolejny mniejszy, dalej dwa kwadraty (jeden przy
lewym i drugi przy prawym marginesie), a pomiędzy nimi ukośna kreska
pośrodku strony, poniżej dwa ciągi szarych kwadracików, a pod nimi dwa
identyczne ciągi w kolorze żółtym, itd.

Problem się powtarza. Gdy coś wydrukuję, to zaraz potem leci ta strona. Gdy
włożę jedną kartkę i puszczę wydruk, to po wydrukowaniu tego co chcę nie
prosi o włożenie kolejnych kartek, ale gdy włożę np. 2 lub więcej, to zaraz
po wydrukowaniu strony lub stron, które chcę zaraz drukuje to badziejstwo.
Nie wiem co się dzieje, bo z poprzednią nie miałem tego problemu i nie wiem
czy to wina założenia używanych pojemników z tuszem (nie są puste, bo
wydrukowałem zaledwie kilkanaście stron). Nie chcę marnować tuszu i
zastanawiam się czy nie trafiłem na kolejny wadliwy egzemplarz. Nie wiem co
się dzieje. Oczywiście nie czekałem aż ta strona się wydrukuje, bo szkoda mi
tuszu, ale powtarzam, że w przypadku poprzedniego modelu takie cuda się nie
działy. Bardzo proszę o pomoc i radę jak się tego pozbyć.