Re: Kupno uzywanego monitora

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Tue 04 May 2004 - 20:29:16 MET DST

Użytkownik Marcin napisał:

> No wiesz, ale 98r vs. 2002 to spora roznica. Gwarancji na ten monitor
> pewnie nie dostane, wiec moj wybor jest raczej oczywisty. Chyba
> jesdnak kupie tego Fujitsu-Siemens, obraz pewnie nie bedzie jak
> zyleta, ale przynajmniej moj wzrok nie bedzie tak cierpial.
> pozdr. Marcin

I tu sie kolega myli. Ale wybor nalezy do Ciebie, albo kupujesz
mercedesa z 98 albo malucha z 2002. Taki Eizo Ci pociagnie przy 1024x768
przynajmniej 100Hz wiec nie wiem gdzie wzrok bardziej dostanie po
gaciach. Poza tym Maska antyflaksyjna na tych kineskopach zrobiona jest
z mysla o ludziach ktorzy siedza przy tym przynajmniej 8h na dobe wiec
pomysl.

Co do Twojego wyboru to sie nie wypowiem bo nie znam ani nie slyszalem a
to powinno rowniez dac troche do myslenia. Co to za monitor firm ktore
robia filmy do aparatow i telefony komorkowe/agd.
Moge sie mylic ale imo ja bym zdecydowanie wybral EIZO. Moj jest co
prawda z 2000 roku ale poprostu swieci i wyglada lepiej niz jakis tam
flatron LG, ktorego moj kumpel kupil za 800 (nowke).

pozdro i zycze udanej decyzji i zakupu

pkruk