problem z hdd

Autor: bodzio666_at_autograf.pl
Data: Tue 04 May 2004 - 19:33:19 MET DST

Witam wszystkich!
Mam problem z dyskiem.
Wlaczam BIOS i wykrywanie dyskow mam na AUTO.
Reset i komp rozpoznaje urzadzenia i znajduje dysk, ale w momencie jak
pojawia sie tabelka z zainstalowanymi dyskami , ramem etc. dysku juz nie
widac.
Podlaczam drugi dysk i uruchamiam winde i winda widzi dysk i bez problemu
mozna kopiowac pliki etc., ale ja chcialbym na tym dysku postawic system,
ale nie moge, bo w DOSie dysku nie widac. :(
Dysk to WDCAC313000R (13 GB).
Podlaczalem dysk to inego kompa i to samo siedzieje. :(
Czy ktos da mi jakas rade jak mozna przywrocic dysk to stanu prawidlowej
uzywalnosci??

Pozdravki
Bodzio666