Szary bury zestawik, czy dobrze robie?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 17:59:32 MET DST

Witam i pytam

Otoz zaszla potrzeba zakupu komputera do celow ogolnodomowych - bedzie go
uzywal znajomy do celow ogolnobiurowych, wiec tu zadnych wymagan nie wnosi,
a takze jego synek do celow ogolnogierkowych ;)

      AMD Athlon XP 2600+ BOX Barton
      DDR 512MB PC-400 Major CL 2.5
      Seagate 160 GB Barracuda 7200.7 ST3160023A 8MB
      Abit NF7-SL (v2.0)
       cooler - jaki? w miare cichy, i w miare tani - nikt nie bedzie spal
przy tym komputerze, ale zeby uszy nie odpadaly po 10 minutach pracy na nim
      Radeon 9600 Pro Ultra Gigabyte GV-R96P128DU 128 MB DDR DVI + TV (AGP
x8) BOX
      DVD Toshiba x16/x48 ATAPI SD-M1802 bulk
      Chieftec DX-01B-D-U

Do tego jakas mycha, klawa i moze fdd - jakby jakis dinozaur przyszedl z
dyskietka.
Razem wychodzi niecale 3500, i tak ma byc.

Pozniej zostanie dokupiona nagrywarka - cdrw lub dvdrw oraz monitor lcd 15".

Generalnie wybrale to o czym kraza pochlebne opinie, mi zalezy najbardziej
na tym, abym nie musial regularnie odwiedzac tego kompa i szukac co to znowu
trzeba oddac do reklamacji - mam zainstalowac system, i ma dzialac dluuugo i
szczesliwie. Ma ktos jakis propozycje, ktore usprawnia ten system pod katem
niezawodnosci, ew wydajnosci, chociaz ta co jest w zupelnosci wystarczy.
Moze grafike na jakas lepsza wymienic, nie wiem czy GF5700 nie bylby lepszym
wyborem - moze oszczedzajac na obudowie, np Modecoma, tego z ktorym daja
zasilacz 350GT, i zostawic ten zasilacz, albo wymienic na Chiefteca?

pzdr i TIA
Zbyszek