Re: plyta MSI-6330, opinia

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 18:03:28 MET DST

kadi wrote:
> witam
> padla mi plyta ecs k7s5a (procek duron 1.4GHz, SDRAM) i musze kupic
> cos w zastepstwie. wolalbym nie kupowac kolejnego ecs'a. zastanawiam
> sie
> nad msi-6330 (np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24623176 )
> ale czytalem rozne opinie na temat msi i tej plyty.
> mam pamiec SDRAM i ogranicza to moj wybor.
> ma ktos inna propozycje? albo jakas opinie o tej plycie msi?

Nie warto, bo wyglada to na jakiegos OEMa wsadzonego do kompow firmowanych
np przez HP, czy Compaq itp. a to wiaze sie z tym ze ta plyta np nie ma
pomiaru temperatury, nie mozna zmieniac napiec itp. Jest to po prostu
ubozszy i tanszy model. Najlepiej kup plyte MSI KT7 TURBO2 ver.5 z pudelkiem
i dodatkami. Sam mam taka i polecam. Obsluguje AthlonyXp w 0,13 do 2600+.

p.