Re: WinFast TV200 wydajnosc

Autor: Jenny Morgan (fenistil.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 12:27:11 MET DST

CodeBoy <codeboy_at_wp.pl> napisał(a):

> Mam takie zapytanie
> Czy wasze komputery daja rade zgrywac w jakosci DVD w czasie rzeczywistym na
> tej karcie ?
> ja mam dosc mocny sprzet system Win2k PL
> czy mozecie sie pochwalic jakie macie komputery i jaki system i jakie osiagi
> wyciagneliscie na tej karcie ?
> Moj konfig w stopce
> Dzieki za pomoc , dla mnie to wazna sprawa

Mam do Was pytanie dotyczące jakości obrazu:
zauważacie np. na TVN24 (u dołu ekranu jest wyświetlany przesuwany tekst), że
litery są nieco rozmazane ? Ja nie osiągam takiej jakości tych liter jak na
normalnym TV.
Konfiguracja Kompa:
P4 2.8 HT na ASUS P4P800, 2x256 MB Dual Channel, ATA 120 GB, MSI GeForce 5700
128 MB 8 x AGP.