Re: Awaria EPSON stylus color 640

Autor: Bartek Mądraszewski (ankietaatr_at_poczta_dot_onet.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 12:04:50 MET DST

Użytkownik "Vee Cha" <chaBEZTAKICH_at_poczta.BEZTAKICHonet.pEEl> napisał
w wiadomości news:c6oeg4$qqe$1_at_absinth.dialog.net.pl...
<cite>
> A oto co stało się wczoraj: drukarka zaczęła drukować dokument i
udało
> jej się nawet zrobić 4 strony, ale na 5 efekt był taki, jak gdyby
> powoli, stopniowo kończył sie jej tusz. Aktualnie maszyna udaje, że
> drukuje, ale wypuszcza białe kartki. Oba kartridże są pełne.
Drukarka
> zresztą nie informuje o jakichkolwiek problemach. Wszystko jest w
> porządku. Wg niej. Poza tym, że nie drukuje.
</cite>

oddaj do AUTORYZOWANEGO serwisa...
możliwe przyczyny to:

1. zapchana głowica - oddaj do serwisu, oni mają fajne rozpuszczalniki
do atramentu (lepsze niż spiryt, zresztą to marnotrawstwo ;) - koszt w
Bydgoszczy - 80 zł netto
2. uszkodzona głowica - zaznacz, że nie chcesz wymieniać - to
rzeczywiście przedroży sprawę...
3. uszkodzona taśma przenosząca sygnał do głowicy (to ta płaska
tasiemka za głowicami) jak byś przez pięć lat se tak polatał, to też
byś się zmęczył materiałowo ;) zapytaj o cenę, ja moje drukarki
naprawiałem przed końcem roku, więc nie pamiętam, ale to było niezbyt
drogo... a jak powiesz, że to naprawa do odsprzedaży i weźmiesz
fakturkę na firmę, to jeszcze zejdą z ceną ;)

Pozdrawiam sprzętowo
Bartek Mądraszewski