Re: wentylatorek do karty graficznej

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 09:50:53 MET DST

Użytkownik "asalacin" <asalacin_at_NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości
> Moj stary wentylatorek do karty graficznej jakos dziwnie brzeczy. Chce
> wymienic go na nowy. Czego szukac w sklepie(jakiego wentylatora), zeby
> miec pewnosc, ze nowy nie bedzie brzeczal a oprocz tego, ze bedzie w
miare
> cichy.

jak masz kasę to kup sobie pasywnego Zalmana
http://test.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm

jesli chcesz zaplacic mniej to bierz
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=41435f5647415f53494c454e434552

A jesli calkiem malo to jakiś wentylatorek do vga, ale koniecznie z
łożyskiem kulkowym (koszt ok 15-20 zł). Ja zrobiłem niedawno ten błąd
chcąc kupić dosłownie na kilka miesięcy coolerek i wziąłem zwykły - po
dwóch dniach zaczął tak brzęczeć że wróciłem do starego