Sata i dlugie uruchamianie

Autor: Marcin (lupus_at_poprostu.net)
Data: Tue 04 May 2004 - 00:12:44 MET DST

Jestem w pociadaniu dysku Serial ATA WD oraz plyty MSI KT6 Delta.

Przy uruchamianiu dochodzi mi w mire szybko do momentu w ktorym pojawia sie
tabelka info z podlaczonymi dyskami SATA i mozliwoscia wejscia do biosu
SATA.
Komputer jakby sie zawiesza. Jest okres bezczynnosci ktory trwa jakas
minute. W dodatku testowalem druga taka sama konfiguracje dysk-plyta i
dzieje sie tak samo. Nie wie ktos o co tutaj biega ??? Mozna to jakos
przyspieszyc ???
Szczerze to wkurza mnie iz 90% uruchamiania komputera to wyswietlanie info o
poslaczonych dyskach