Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 22:41:31 MET DST


shado wrote:
>> ja tu tylko naprawiam (:)) poglad shado, ktory mial pecha - trafil na
>> rodaka w serwisie i po tym jak zachowal sie "asertywnie" chce
>> pogrzebac marke...
> przeciez za kazdym razem jak sie cos zepsuje to trafie na tych samych
> ludzi wiec sie nic nie zmieni

Osobiscie albo przez tel porozmawiaj z kims kto jest odpowiedzialny za twoj
sprzet bedacy w naprawie - jezeli znowu cos bedzie nie tak, skontaktuj sie z
kims postawionym wyzej, mimo wszystko powinni dbac o klientow a ktos na
wazniejszym stanowisku tak duzej firmy nie bedzie cie zbywal, lub oklamywal.
Masz zle podejscie - kupiles ich sprzet, ktory jest na gwarancji i
powinienes dochodzic swoich praw - jezeli zrezygnujesz i "olejesz" sprawe
tych nagrywarek - oni straca jednego klienta - LG ani serwisowi raczej to
nie zaszkodzi bardzo a ty stracisz pieniadze swoje lub firmy - a serwis
bedzie "obrabiac" kolejnych klientow... Duzy serwis napewno jest zaprawiony
w takich "bojach", ale jezeli pokazesz ze nie dasz im spokoju albo odezwiesz
sie do kogos kto pociaga tam za sznurki na 100% bedziesz zadowolony -
przynajmniej ze stanu nagrywarek.

-- 
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 20 May 2004 - 14:21:25 MET DST