Re: WinFast TV200 wydajnosc

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 21:15:36 MET DST

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie zapytanie
> Czy wasze komputery daja rade zgrywac w jakosci DVD w czasie rzeczywistym
na
> tej karcie ?
> ja mam dosc mocny sprzet system Win2k PL
> czy mozecie sie pochwalic jakie macie komputery i jaki system i jakie
osiagi
> wyciagneliscie na tej karcie ?
> Moj konfig w stopce
> Dzieki za pomoc , dla mnie to wazna sprawa

Nie wiem co masz na myśli pisząc o jakości DVD......
ale obraz w 768x576 kompresuję w czasie rzeczywistym
na P4 3GHz za pomocą XVID-a bezpośrednio na HDD
z tunera (mam EXPERT)
U znajomego działa też bez problemu na P4_at_2,4GHz,
ale już nic innego nie może działać w tle (kazaa, poczta, internet etc)
bo się potrafi zaciąć co kilka minut przy nagrywaniu...

ax