tuner PixelView- problem z nagrywaniem

Autor: Michal (michalch25.wieszCoUsunacTrzeba__at_poczta.fm)
Data: Mon 03 May 2004 - 20:49:20 MET DST

Posiadam tuner tv PixelView BT878P + FM Nicam. Do nagrywania używam programu
VirtualDub 5.1, sterowniki do tunera to wersja 5.0.3128.5.
Problem pojawia się przy nagrywaniu z drugiego programu TV (na kanale 23 z
anteny w VD). Po nagraniu widoczne są duże poziome pasy oraz jakies szumy.
Z innych kanałów jakość po nagraniu jest taka sama jak podczas trybu
odrwarzania. Czym może być to spowodowane. Sygnał z programu drugiego jest
chyba najsilniejszy a jakość u mnie najgorsza.
Czy problem leży po stronie programu do zgrywania, sterownika czy może
jakiejś wady tunera? Czym ewentualnie mogę wzmocnić sygnał z anteny
naziemnej aby poprawić jakość na innych kanałach?
Jakiego innego dobrego programu użyć do nagrywania w komputerze?

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie sugestie
Michał