Re: MicroATX

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 20:33:18 MET DST

On Mon, 3 May 2004 11:01:10 +0200, "xevada" <xevada!!!!@go2.pl> wrote:

> Czy plyta w standarcie microATX bedzie pasowala do kazdej nowej obudowy ATX
> ?

Powinna ;-)

> Jesli tak, to po co jest oznaczenie micro ?

Po to, że microATX to jest max. 9,6" x 9,6". ATX jest max. 9,6" x 12".
Jeśli masz obudowę ATX to powinieneś bez problemu wsadzić tam
microATX.
Inna sprawa, że są płyty (akurat spotkałem się z tym przy okazji płyt
serwerowych), przy których producent podaje, że są w rozmiarze ATX a
obok w nawiasie podaje wymiar - np. 10.1" x 12".
Potem klient bierze obudowę ATX, a płyta jest za długa o pół
centymetra. Także trzeba uważać ;-).

--
Pozdrawiam
  Bartek