Re: Reklamacja dysku ( sklep nie istnieje )

Autor: Kenny (kenny333_at_tlen.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 20:22:30 MET DST


Użytkownik <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl> wrote:

||| a jak nie to wal do Seagate... na www jest wszystko napisane; nawet
||| gwarancji nie potrzebujesz tylko nr seryjny hdd
||
|| Wszystko fajnie tylko:
|| 1. Dysk należy wysłać na swój koszt do bodajże Holandi
|| 2. Nie dostaniesz tego dysku z powrotem więc dane bye, bye (kopia
|| !!!) 3. Dostaniesz inny dysk PO NAPRAWIE, zapomnij o wymianie na
|| nowy lub zwrocie gotówki.

wszystko sie zgadza z tym ze pkt trzeci - niekoniecznie, niektorzy dostaja
nowe

--
Wojtek
Pozdrowienia


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 20 May 2004 - 14:21:13 MET DST