Re: Niedrogi komputer do pracy - pomozcie skonfigurowac

Autor: Jacek Kauch (jacekkauch.w_at_o2.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 20:05:33 MET DST

"adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> mowisz tak, bo widocznie nie pracowales pod taka konfiguracja;

Mylisz się, kolego.

> zas
> sekunda, poltorej oczekiwania to nie jest przeciez powod, zeby zamiast
> 200PLN wydawac 1500PLN;

Nie sekunda czy półtorej ale kilka, kilkanaście razy dłużej. Pracowałem na
takim sprzęcie dobre kilka lat... z 4 lata wstecz. Obecnie ta maszyna
jeszcze pracuje ale praca w Wordzie z kilkudziesięcioma stronami najeżonymi
tabelkami i wykresami czy przeglądanie internetu to już jest dosłownie
tragedia.

JK