radeon9000 resetuje sie tylko na filmach

Autor: marcin (marcin_at_USUNTO.alte.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 16:42:41 MET DST

Witam
Komp mi się zawisza i resetuje, ale _tylko_ przy odtwarzaniu filmów, i
to nie wszystkich. Sprzęt jest taki:
Duron 1600
Abit KT7A-RAID
Sapphire Radeon 9000 pro
SB Live 1024, modem
2x256MB pamięci
Win XP pro z paroma porawkami (ale bez SP1)
Zasilacz Huntkey 300W
reszta chyba nieistotna.
Wiesza się tak "porządnie", nic się nie da zrobić - reaguje tylko na
reset z obudowy, albo sam się resetuje. (Niektóre filmy chodzą bez
zająknięcia).
Kombinowałem z ustawieniami w biosie, Fail Safe, Optimized - żadnej
zmiany. Zmieniałem sterowniki (Omega, stadndardowe ATI, Via Hyperion),
kodeki, i nic. Zaistalowałem starego Win98se - wiecha/reset po kilku
sekundach po odpaleniu filmu. 3DMark2001 chodził przez dwie godziny,
żadnych problemów, prime95 pięć godzin bez problemów, pamięć sprawdzona
GoldMemory.
Już nie wiem co mam zrobić :( Może ktoś mi coś podpowie co może być
jeszcze winne. A, i jeszcze jedno: pól komputera wisi na przerwaniu 5, w
tym grafika i wszystko co powtykane w karty rozszerzeń: modem i k.
dźwiękowa. Może w tym jest problem?
Pozdrawiam
Marcin