Uszkodzone porty USB

Autor: sloniu_21 (sloniu_210_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 11:47:21 MET DST

Padla mi plyta glowna. Okazalo sie, ze spalilo sie 6 kondensatorow. Po naprawie
(wlutowano nowe kondensatory) BIOS i Win2000 nie widza stacji dyskietek, ale
najgorsze jest to, ze nie dzialaja mi takze 2 porty USB. Podlaczam cyfrowke i
powinna sie pojawic jako nowy dysk wymienny, a tu kicha! Nawet diody na
aparacie nie chca sie zaswiecic. Aparat podlaczylem u kumpla i na uczelni i
wszystko w porzadku, wiec to na pewno USB na plycie.
Czy kupno adaptera USB na PCI rozwiaze ten problem i nadal bede mogl podlaczac
cyfre do kompa? Czy beda wymagane jakies sterowniki na adapter? Win2000 sam
rozpoznawal, ze to cyfrowka i instalowal sterowniki, ale to bylo na
oryginalnych portach na plycie. Czy adapter potrzebuje dodatkowych sterow i czy
bedzie funkcjonowac to jak do tej pory?
Z utrata FDD juz sie pogodzilem.

Dziekuje za wszelkie sensowne odpowiedzi