Re: Wodne chłodzenie czy wentylator ?

Autor: Kenny (kenny333_at_tlen.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 10:45:02 MET DST

Użytkownik <cwanczyk.SKASUJ_at_gazeta.pl> wrote:

> [...]

jak to jest cpc to predzej bym dal sobie kompa do lodowki wstawic...

zaaaraz - zastanawiasz sie miedzy wodą a wentylem 78dB ??? Nie rozumiem o co
ci chodzi; bo chyba nie myslisz ze ci schlodzi proca chodzac na najnizszych
obrotach... (zerknij na komentarze)

masz kase to radiator thermaright + super cichy wentyl
mniej kasy to Glacialtech Silent Breeze II (ma 2300obr(!); na 2500+ i braku
innych wentylow w budzie[bo jeszcze nie kupilem :)] 45 w spoczynku) - jest
cisza

--
Wojtek
Pozdrowienia