Re: temperatura barton

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 10:35:30 MET DST

> z napieciem mozna zawsze pokompinowac, ja ustawilem teraz sobie 1,45v i mi
> temperatura z maxymalnej 60 spadla do 54 przy obciazeniu proca i nic sie
> podejrzanego nie dzieje ;]

ano mozna ale nie na kazdej plycie glownej ... np. tamten duron 1.3 byl na
plytce gigabyte'a na chipsecie AMD i w BIOS'ie nie bylo zadnej opcji do
ustawiania napiecia procka (tak samo na zworkach). pomogla inwestycja w
radiator 100% miedziany ... przy tym samym poziomie halasu temperatura
spadla o 20C :) Mozliwe, ze jakby dolozyc jeszcze paste za 30zl:) to by cos
spadlo, ale obecna nie byla az taka zla ...