Toshiba SD-R5272 nie nagrywa DVD

Autor: Krzysztof Trybowski (trybowski_at_gazeta.pl.invalidd)
Data: Mon 03 May 2004 - 02:54:25 MET DST

Witajcie,

Mam probelm z Toshibą SD-R5272. Odtwarza wszystko jak należy, ale podczas
nagrywania mam 2 problemy:

Nagrywa CD-R tylko z prędkością 12x. Czy to przez dosyć tanie płytki -
Datex? Czy na lepszych płytkach pójdzie szybciej? Dlaczego inna nagrywarka
(CD-RW) nagrywa pokojnie na tych płytach 40x?!

Nagrałem dwa DVD-R (Esperanza) i nie mogę ich w tym napędzie odczytać.
Zapala się dioda odczytywania i tyle. Nie wiem jeszcze jak jest w innych
napędach, bo nie mam pod ręką innego DVD. Nagrywam przyt użyciu najnowszego
Nero. Co z tym zrobić?

Pozdrawiam,