Re: bios nie widzi CD-ROMU, dlaczego?

Autor: sławek (ratnaj_at_konto.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 20:49:27 MET DST

Dzięki za wszelkie rady ale ale to wszystko robiłem i nic nie zdziałałem.
Jeszcze raz przypomnę że wszelkie kombinacje zworek wypróbowałem, w biosie
też wiem gdzie sie ustawia co ma być pierwsze odczytywane. Jak pisałem nie
spotkałem się jeszcze z czymś takim ze bios nie widzi Cdromu a później po
załadowaniu systemu chodzi wszystko ok. Miałem nadzieję że ktoś miał już
taki przypadek.
No coż poważnie myślę o aktualizacji biosu, może coś się zmieni.
Dzięki za wszelkie rady..