Re: drukarka laserowa mono do 900zl

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Sun 02 May 2004 - 19:13:10 MET DST

W artykule <Xns94D28FBAFBA6soucan_at_213.180.128.20> eXEnsior napisał(a):

> mam zamiar kupic "laserowke" przede wszystkim tania w zakupie i
> eksploatacji. Zastosowanie glownie teskt i jakies prymitywne wykresy.
>
> Samsung ML-1510
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8502

Działa mi takie cudo po różnych "ludziach" dość dobrze. Jeśli do domu to
"więcej niż potrzeba". Do biura trochę brakuje możliwości rozbudowy, czy
"usb-only", ale w tej cenie jest "dobra".

> 90% swojego wyboru chcialbym skoncentrowac wlasnie na niskiej cenie,
> prosze o pomoc w wyborze.

Używana np Brother 1230, do zakupu w okolicach 300-400 pln, za 300 pln
można zamówić przyjazd serwisanta i pełne czyszczenie które zrobi z niej
"nówkę funkiel". Nie zapomnij kupując laser policzyć kosztów tonera i
bębna, oraz dowiedzieć się czy ma takie rzeczy jak licznik stron
(wogóle wydrukowanych od nowości, bębna, tonera, etc..).

A tonery nowe po jakiejś likwidacji sklepu kupiłem chyba za 60
pln/sztuka z wysyłką pocztą polską. :)

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej