Re: IDE - problem i pytanie

Autor: Daniel_I (danielei_at_/tnij/poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 10:17:36 MET DST

Użytkownik "krimisek" <krimisek(no_spam)@wp.pl> napisał w wiadomości

> Do Raidu to tego nie podlaczysz (chyba) no chyba:) ze masz 2 dyski
> najlepiej o tej samej pojemnosci

Bardzo dziekuję za odpowiedź :)

Nie chcę korzystać z RAID-u, bo to stwarza pewne problemy np.
przy potencjalnym przenoszeniu dysków do innego komputera przy
RAID 0.

> a jak nie to szukaj kontrolerow ATA na PCI www.komputronik.pl

Czy chodzi o takie coś na przykład:

Ten jest chyba najtańszy...

Ja mam już cztery dyski na IDE1 i IDE2, natomiast chciałem
dodatkowo podłączyć nagrywarkę CD i napęd DVD-ROM, więc karta
nie musi w ogóle obsługiwać RAID (wiekszość ma taka mozliwość,
ta najtańsza akurat nie). Dysków do tego kontrolera podłączać
nie planuję.

--
Pozdrawiam, D.