Re: Kieszonkowy aparat cyfrowy

Autor: User (person_at_computer.com)
Data: Sun 02 May 2004 - 08:53:43 MET DST

> A Ty w ogole czytales cos o tym aparacie? " Kieszonkowym Aparatem Cyfrowym
> zrobisz do 20 sekund filmu video". 20 sekund filmu rozdzielczosci 160x120
> pewnie. Nie no ekstra kamera video.
Wiem tyle ile powiedziano w TV i na stronie internetowej.
Pewnie jest tak jak przypuszczasz.

A jaką kamerę wideo - jak najmniejszą i jak najtańszą Twoim zdaniem warto kupić ?

I jeszcze jedno, jaką (którą) kamerę internetową polecasz ?
Miałaby stać na monitorze podczas pogaduszek i pokazywać rozmówcę oraz ewentualnie
pozwolić na pokazanie mieszkania (niedużego) za pośrednictwem Internetu.

User