Re: Chlodzenie ciecza.

Autor: CookieMonster (enpe_at_WYKASUJTO.o2.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 01:45:31 MET DST

On Sat, 1 May 2004 21:40:39 +0000 (UTC), ceron wrote:

> Cze.
> Czy ktos moze mi napisac co jest potrzebne do chlodzenia ciecza. Nie
> orientuje sie w tej kwestii wogole, a chcialbym wyciszyc kompa i zwiekszyc
> wydajnosc :) dzieki za pomoc.

zastosowanie chlodzenia wodnego raczej nie bedzie cichsze
od wsadzenie najcichszych wentylatorow - zalman cnps7000 na procesor,
do obudowy noiseblocker s1 + jakis cichy zasilacz (np antec)

wc (watercooling) stosowane jest raczej dla wiekszej wydajnosci chlodzenia,
szczegolnie w przypadku "podkrecania".

ale wracajac do tematu -
potrzebujesz:
- bloki wodne (na procesor, na chipset karty graf.)(najlepsze to chyba
swiftech)
- pompka wodna (najlepsze to eheim)
- chlodnica
- zbiornik na wode