Re: bios nie widzi CD-ROMU, dlaczego?

Autor: Mirek (mirek88_at_go2.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 23:18:14 MET DST

On 5/1/2004 11:01 PM, sławek wrote:

> Nie rozumiem zbytnio tego stwierdzenia. Mam płytę która jest zbotowana i
> powinna iść (sprawdzałem nie raz ale na innym kompie).
> Pozdr.
Wchodzisz do BIOS'u do "advanced BIOS features" i ustawiasz "boot
sequence" i tam musi być CDROM najlepiej jako pierwszy...lub "first bot
device" też ustawiasz CDROM... to w starych i nowszych BIOS'ach AWARDA,
w AMI BOIS'ach podobnie ale dokładnie nie nie pamiętam a nie mam pod
ręką żadnego kompa z AMI BIOS'em...

--
"Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć
przesąd." (Albert Einstein)